środa, 18 lipca 2012

Prezent urodzinowy

Dziś pochwale się bransoletka, jaką uszyłam dla przyjaciółki z okazji jej urodzin.
Skończyłam ją wczoraj i teraz tylko na pocztę muszę iść.
koraliki i perełki. szeroka.

prezent został zaakceptowany, wiec wyślę bez strachu.

A dziś męczyłam się z prezentami dla koleżanek starszej córki.
Dla 9 latek, to jednak powinno być coś innego.
Nic nie wymyśliłam, a moim jedynym osiągnięciem jest warkoczyk dla starszej córki.
Bransoletka dziecięca

Na warsztacie mam jeszcze jedną bransoletkę, jutro wstawię już wykończoną.
Dodatkowo zadebiutowałam na Allegro z pierwszą bransoletka, celem badania rynku.
Gdyby ktoś chciał sobie sprawić coś fajnego, jestem do usług.

Nie będę więcej zanudzać, bo robota czeka.
A strasznie mnie to nakręca, więc nie będę pozbawiać się przyjemności.



2 komentarze:

  1. Fajnie jak ktoś sam potrafi coś zrobić. Ja niestety nie mam takich zdolności, dlatego jak mam w planach prezent to przeglądam internet najczęściej. Ciekawe rzeczy i też przydatne ostatnio znalazłam na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet . Piękne dzbanki do herbaty, karafki, kieliszki, stojaki na przyprawy. To tylko niektóre propozycje, zerknijcie sobie.

    OdpowiedzUsuń