środa, 24 października 2012

Bransoletka

I znów siedzę w brązach, jakoś mnie tak kolory za oknem nastrajają.
Kolejną bransoletkę wykonałam jako egzemplarz próbny,
Inspiracja dla niej była SAADIA, która łączy sutasz z innymi materiałami, oraz moja koleżanka, która podarowała mi kurtkę skórzaną.
Wyjdzie z tej kurtki wiele bransoletek :)
Ta pierwsza bransoleta jest dopasowana kolorystycznie do skóry, ale już zaczynam dojrzewać do turkusu.


Wygnieciona koszula która jest tłem zdjęcia również będzie bazą bransoletek, bo jak można ze skórą, to można i z innymi materiałami.

A na dzisiaj prezentowanym wyrobie umieściłam piasek, muszlę i koraliki toho. Całość ma 18 cm długości.




3 komentarze:

  1. Fajny pomysł :) Turkus będzie się ładnie komponował ze skórą, jestem ciekawa co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń